התיעוד המלא ממסיבת העיתונאים של סר פטריק סטיוארט – ועוד

9083432

התיחסות ראשונה של רשף לוי בפייסבוק לביקורו של סטיוארט:

"אתמול יצאתי לארוחת ערב עם פטריק סטיוארט. לכל מעריצי סטאר טרק ואקס מן מדובר באיש מקסים חכם ומשעשע שלחלוטין לא עושה סיפור מעברו כמשחרר הגלקסיה מאימת הקלינגונים. הוא ביקש ממני לבקש ממכם משהו – יש לו פייסבוק והוא קרוב מאד ל-250 אלף לייקים אז אם תוכלו לעשות לו לייק הוא מאד יודה לכם. אני בתמורה מתכנן לבקש ממנו שישלח מסר דומה לרבע מליון החברים שלו. אז קדימה engage!"

לסטיוארט יש פייסבוק וגם טוויטר, בשניהם הוא סיפר שהוא מגיע ארצה ושניהם די חדשים. את הטוויטר גילתה הקהילה הטרקית בהנחיית וויל וויטון רק בימים האחרונים, כפי שניתן לראות ביוזר שלו.
אספנו עבורכם עוד אזכורים של ביקורו בתקשורת בארץ ובחו"ל וקישורים ישירים לכתבות במהדורות החדשות (כך שאין צורך לחפש אותן בכל המהדורה).

את כל אלה תוכלו למצוא כאן בהמשך, יחד עם התיעוד המלא והבלעדי של מסיבת העיתונאים. רק אצלנו. מומלץ בחום. צפו ושתפו.

בשבועות הקרובים יהיו פרסומים שונים בארץ ובחו"ל בקשר לביקורו של סטיוארט. נשמח אם תדווחו לנו על דברים שתגלו, כדי שנוכל לחלוק עם כולם.


* הפודקאסט החדש ביוזמתו של "רוד" רודנברי יצא לדרך. כפי שכבר סיפרנו, Mission Log הוא פודקאסט אשר יבחן כל פרק או סרט של "מסע בין כוכבים" מנקודת המבט הרודנברית, כלומר אתיקה, פילוסופיה וכו`. רודנברי הוא המפיק בפועל ויתארח מדי פעם בפודקאסט. התכנית הראשונה עוסקת בפיילוט של הסדרה המקורית, The Cage. מאחר ומדובר על 700 פלוס פרקים וסרטים, מעניין יהיה לראות כמה זמן זה יחזיק.
* וזה מה שקורה כשמחברים טרקים, רדשירטס, זומבים ומייקל ג`קסון.

2031034

For the English version – please scroll down

 

קטעי הוידאו השונים שכבר ראיתם (ואם טרם ראיתם, הם מלונקקים שוב להלן) באינטרנט ובמהדורות החדשות הם טובים, אבל הם לא מעבירים את דבריו של סטיוארט במלואם ובטח לא את החוויה במלואה. אנו מביאים את התיעוד המלא של מסיבת העיתונאים, שלא תראו בשום מקום אחר

קצת יותר משנה אחרי שהיה בארץ לצרכי תחקיר לדמות שגילם בתאטרון וקצת אחרי שרץ עם הלפיד האולימפי, פטריק סטיוארט, סר פטריק סטיוארט, נחת ביום חמישי (9.8) בצהריים בישראל. במקום להיות בסיום האולימפיאדה בלונדון או בכנס "מסע בין כוכבים" הגדול בלאס-וגאס שמתקיים ממש עכשיו, הוא כאן. כמה שעות אחרי הנחיתה השתתף במסיבת עיתונאים במלון הילטון בתל-אביב. כאן ניתן לראות אותו בכניסה לאירוע, עם ששון גבאי והמפיק משה אדרי.

4093854

סטיוארט הגיע כדי להשתתף בצילומי הסרט החדש של רשף לוי, "לצוד פילים" (IMDB), לצד ששון גבאי ומוני מושונוב. עוד יטלו חלק משה איבגי, תיקי דיין, שושיק שני, עזרא דגן, יעל אבקסיס וצביקה הדר. העלילה תעסוק בילד בן 12, נכד לחבר בלח"י ששדד בנקים לטובת המדינה, שמחליט ליזום שוד בנק כנקמה על יחסו של הבנק לאביו המנוח. הוא משכנע את סבו והם מגייסים עוד שני חברים – קשיש ישראלי נוסף (עיוור) וקשיש בריטי יהיר ונפוח. סטיוארט כמובן יגלם את הבריטי, לורד מייקל סימפסון שמו. כזכור, סטיוארט הוזמן להשתתף לאחר שג`ון קליז חש בליבו ונאלץ לוותר.

בהמשך החודש אמור היה סטיוארט להשתתף בכנס בקנדה והוא ביטל את הגעתו בשל צילומי הסרט. על ההגעה לישראל הוא הודיע גם בציוצים וגם בפייסבוק, שם זכה ליותר מ-8,000 לייקים ולכ-600 תגובות.

סטיוארט ישהה בארץ כשלושה שבועות ובמהלכם ישתתף בצילומים (שכבר החלו) החל מהשבוע הבא. הצילומים יתקיימו באולפן בבת-ים, שם נבנה הסט הגדול של הבנק, ובירושלים. למעוניינים – הוא מתאכסן במלון מצודת דוד (כמו בפעם הקודמת בה היה בארץ).

7167554

5493512

 

כאמור, אנו מביאים באופן בלעדי את הוידאו המלא של מסיבת העיתונאים.
משתתפים, מימין לשמאל: המפיק אהוד בלייברג, סר פטריק סטיוארט, ששון גבאי, המפיק משה אדרי. מצטרפים באמצע: הבמאי רשף לוי, הצלם הראשי ירון שרף.

משפט חסר בין הקטעים:

but for me it is one of the reasons that I am so happy to be here. Of course, the world in
the eastern…

הסרטון של Funny or Die שסטיוארט מזכיר וצולם בימים האחרונים בהשתתפות השחקן סיימון פג והשחיין ריאן לוכטה, הוא זה.

ריכוז הדיווחים בתקשורת:

כתבה בערוץ 2 כולל ראיון אחד על אחד, בו הוא אומר שאין לו בעיה שיזכרו אותו מתפקידיו במדע הבדיוני, בהם הוא גאה. (חדש, קישור ישיר לכתבה)
כתבה בערוץ 10 (חדש, קישור ישיר לכתבה)
כתבה בערוץ 1 (חדש, קישור ישיר לכתבה)
NRG, כולל וידאו (חדש)
YNET, כולל וידאו
וואלה, כולל וידאו
עכבר העיר
הארץ (חדש)
אתר מגפון
השתתף בפתיח לתכנית "בילוי נעים" של גלי צה"ל (בתחילת התכנית של 10.8) (חדש)
ישראל היום

ובאנגלית: (חדש)
TrekWeb (עם הסיקור שלנו)
Trek Today
The Jewish Chronicle
The Times of Israel
YNET
Israel Hayom

אם אתם מגלים משהו חדש שלא מופיע ברשימה, נשמח לשמוע.



תודה לאיריס מזור (צילום) ולבוריס נפומניאשי (צילום), לדורון פישלר מעין הדג ולבת כהן מהיח"צ של הסרט.

7026654

9622174



Sir Patrick Stewart landed in Israel on Thursday. He will be participating in a new film called Hunting Elephants (IMDB), by director-writer Reshef Levy. The movie is about a bank robbery planned by a 12 year old boy. The boy recruits his grandfather, a former 1940s British-Mandate-era Lehi-member bank-robber, his blind Israeli friend and an arrogant, pompous, self-obsessed Englishman, named Lord Michael Simpson.

The script was in the works for 3 years, and including a foreign high profile actor made a bigger budget possible. Shooting already begun about 10 days ago, in locations at Jerusalem and Bat-Yam.
Sir Patrick Stewart was cast after John Cleese was unable to attend due to medical reasons. Stewart will stay in Jerusalem for three weeks. Hunting Elephants will be out in 2013, and will include Hebrew and English.

The press conference was held in Hilton Tel Aviv. Most of it is in English and it includes a few references to Star Trek as well as X-Men, and of course Sir Stewart's career and present role.
Sitting, right to left: producer Ehud Bleiberg, Sir Patrick Stewart, actor Sasson Gabai, producer Moshe Edri. Joining in the middle: director Reshef Levy, who came right from the set, and Yaron Sharf, director of photography.

The video is exclusive at Starbase972.com.

A missing part between videos: "but for me it is one of the reasons that I am so happy to be here. Of course, the world in the eastern…"

The Funny or Die film that Stewart mentions on the video, with Simon Pegg & Ryan Lochte.
The Band's Visit – The Israeli movie Stewart mentions, starring Sasson Gabai, also includes Hebrew and English.

An interview at channel 2 news, in which Stewart says he has no problem to be remembered only as ST&X-Men star.


We wish to thank Iris Mazor (filming), Boris Nepomnyashchy (filming), Doron Fishler and Bat Cohen.

About Starbase972.com in English

Press reports about Stewart's visit:
Trek Today
The Jewish Chronicle
The Times of Israel
YNET
Israel Hayom