"מסע בין כוכבים" ב… עקבה? ועוד דברים אקטואליים

אטרקציית "מסע בין כוכבים" הראשונה מחוץ לגבולות ארצות הברית תפתח בירדן, ולא סתם אלא בעקבה. מתחם בילוי ותרבות חדש בעלות של מיליארד דולר צפוי להפתח בעיר בשנת 2014 ויכלול מתחמים מעוצבים בהשראת תקופות שונות בהיסטוריה של האזור – התקופה הנבטית, הבבלית, הרומית והבריטית, למשל. מתחם העתיד נבחר להיות בהשראת המאה ה-23, ויותר ספציפית – הסרט "סטארטרק" מ-2009. הסכם עם CBS, שהזכויות שייכות לה, כבר נחתם.
אז בעוד 3 שנים, אם יירגעו המהומות בעולם הערבי עד אז, אפשר יהיה לקפוץ לאטרקציית "מסע בין כוכבים" בחו"ל הכי קרוב, זול ובטוח שיש לנו, שניתן גם להגיע אליו ברכב. בהנחה שיהיה מה לראות שם, כמובן. ובהנחה שאתם מחבבים את הסרט האחרון.


* אפרופו הסרט האחרון – ג`יי.ג`יי. אברמס אומר שהם עובדים על התסריט להמשכון ובקרוב תהיה בשורה.
* הסרט הדוקומנטרי המסקרן של וויליאם שאטנר, The Captains, במסגרתו הוא נפגש וראיין את כל עמיתיו הקפטנים (כולל כריס פיין מהסרט האחרון) ישודר לראשונה בחודש יולי.
* זה מה שקורה כשכתב טלוויזיה גרמני מחפש בגוגל את סמל היחידה שחיסלה את בן לאדן.
* עוד תחרות X-Prize מתוכננת – והפעם, תכנון של טרייקורדר רפואי(!).
* לאחר העיכובים המסורתיים, מעבורת החלל אנדוור המריאה בשעה טובה למשימתה האחרונה בשבוע שעבר. TrekMovie ריכז כמה דברים הנוגעים לה ול"מסע בין כוכבים". במסגרת המשימה מתקיימים שני ניסויים ישראלים, ומתקיימות ארבע הליכות חלל.
* לא מזמן גילינו, דרך אתר הווב-קומיקס "הו-לא" את האתר של אביב אור. במסגרת מיזם האל"ף-בי"ת המגניב שלה, הגיעה תורה של האות ו"ו, עם נגיעה טרקית (כמו שצריך).
* ולסיום – בדקנו עבורכם – ההרצאה ההיא של פטריק סטיוארט במסגרתה סיפר קצת על ביקורו בארץ לא צולמה רשמית ולא תומללה רשמית. אולי יום אחד זה יעלה ל-YouTube בידי מעריץ שצילם קטעים בסלולרי. לכו תדעו.

2 מחשבות על “"מסע בין כוכבים" ב… עקבה? ועוד דברים אקטואליים

  1. פינגבק: חדשותסרט, אנימציה, אירוסין, עקבה והנסיך הארי | סטארבייס972 | The Last Outpost

  2. פינגבק: לאס וגאס, 1992, האנטרפרייז (בגודל מלא) שלא נבנתה | סטארבייס972 | The Last Outpost

מוזמנות ומוזמנים להגיב:

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.