מה חיפש פטריק סטיוארט; מה עיצב תומר חנוכה; וויליאם קמפבל; הסרט הבא; האנדוור

אז מה חיפש סר פטריק סטיוארט בארץ? מצאנו את פתרון התעלומה.
לפני מספר ימים סטיוארט נשא את ההרצאה המסורתית לציון יום הולדתו של וויליאם שייקספיר המתקיימת בכל שנה, מה שהשתלב היטב עם הופעתו הקרבה בפעם השלישית בתפקיד שיילוק ב"הסוחר מונציה". שיילוק הוא יהודי מלווה בריבית אשר סביב דמותו יש מחלוקת בעניין היותה הסטריאוטיפ האנטישמי.
סטיוארט סיפר בהרצאה שמאחר וחש פספוס כשלא היה עד למהפכות החשובות המודרניות כמו נפילת חומת ברלין, נפילת האפרטהייד וכו`, הוא החליט לסוע למצרים כדי לחוש את הרוח החדשה המנשבת בה. ואז הוא חשב לקפוץ לשכנה ממזרח כדי לבצע מעט מחקר על דמותו של שיילוק וההרגשה המקומית כלפי האנטישמיות שבמחזה. בתחילה הוא חשב לסוע לאורך סיני, אך בנו הזכיר לו שמעבר דרך רצועת עזה לא יהיה הרעיון הכי טוב ולכן הגיע בטיסה. מסקנתו הסופית היתה כי על אף שאין ספק ביסודות האנטישמיים, המחזה בכללותו אינו גזעני, והוא אף המחזה השייקספירי שהועלה הכי הרבה פעמים על במות הארץ.
אגב, כאן מוזכר שהגברת המיסתורית המצולמת איתו היא אשת יחסי הציבור של המלון בו התאכסן. ועוד אגב, סטיוארט החמיא לאחרונה (שוב) ל"מסע בין כוכבים".


את הפוסטרים היפים של חברת Mondo לפרקים קלאסיים של "מסע בין כוכבים" המקורית כבר חלקנו עמכם. בימים האחרונים פורסמו שניים חדשים: אחד עבור הפרק הכפול The Menagerie, ואחד עבור פרק המראה Mirror, Mirror. זה של פרק המראה עוצב בידי תומר חנוכה, מאייר וקריקטוריסט ישראלי המתגורר בניו-יורק. פרטים נוספים עליו: בוויקי ובאתר שלו. בבלוג שלו ניתן לראות את הסקיצות שהובילו לתוצאה הסופית.


השחקן וויליאם קמפבל, אשר גילם את טרליין ב"מסע בין כוכבים המקורית" ואת קולות` באותה סדרה וגם ב"חלל עמוק תשע", הלך לעולמו בגיל 84. טרליין מהפרק The Squire of Gothos הוא אחת הדמויות שנותרו בזכרון הקולקטיבי כדמויות האהובות והמפורסמות מהסדרה המקורית, על אף שהופיעו פעם אחת בלבד. אוהבים לחשוב עליו בתור ה-Q הראשון. ואילו קולות` הקלינגוני הפך למפורסם בזכות פרק הטריבלים המקורי, ובזכות פרק האיחוד של שלושת הקלינגוניים המקוריים ב"חלל עמוק תשע".


חדשות קטנות לגבי הסרט הבא: על פי דיווחים, התכנון הוא שצילומיו, לכשיתחילו, יסתיימו עד ינואר הקרוב. כמו כן, הצילומים יחלו, כנראה, בספטמבר או נובמבר. והנה עקיצה קטנה ששולחים אנשי Phase II לכיוון.


ולסיום, מעבורת החלל אנדוור היתה אמורה להיות משוגרת ביום שישי למשימתה האחרונה בחלל אך השיגור עוכב ויתקיים לא לפני תחילת השבוע הבא. במסגרת המשימה יתקיימו ארבע(!) הליכות חלל בתחנת החלל הבינלאומית ויבוצעו שני מחקרים ביו-רפואיים תוצרת ישראל.

3 מחשבות על “מה חיפש פטריק סטיוארט; מה עיצב תומר חנוכה; וויליאם קמפבל; הסרט הבא; האנדוור

  1. פינגבק: סר פטריק סטיוארט מגיע לישראל שוב – והפעם לצילומי סרט | סטארבייס972 | The Last Outpost

  2. פינגבק: סר פטריק סטיוארט בישראל, מתכונן "לצוד פילים" | סטארבייס972 | The Last Outpost

  3. פינגבק: התיעוד המלא ממסיבת העיתונאים של סר פטריק סטיוארט – ועוד | סטארבייס972 | The Last Outpost

מוזמנות ומוזמנים להגיב:

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.